Kvalitetspolicy

Vår strävan är, att alltid kunna möta eller överträffa varje patients förväntningar på läkarbesöket. 

Vår kvalitetspolicy:

  • Svar på  förfrågan om tidbeställning  samma dag
  • Tidbokning efter angelägenhet men senast inom två veckor
  • Alltid respektfullt och personligt bemötande med patientens bästa som ledstjärna
  • Alltid samma läkare (om pat. så önskar)
  • Alltid rätt diagnos m.h.t. aktuella förutsättningar
  • Alltid bra muntlig patientinformation
  • Skriftlig komplettering till muntlig information när sådan finns tillgänglig
  • Remiss till annan vårdgivare snarast efter besök
  • Skriftligt remissvar till inremitterande snarast efter besök
  • e-recept eller vanligt recept enligt patientens önskan
  • uppföljning och återbesök enligt giltiga aktuella vårdprogram nationellt/regionalt för resp. diagnos 

 

Kontakta oss gärna för mer information. Vi samarbetar med Xelera. Besök oss gärna på Capios.

Denna sidan använder cookies, genom att fortsätta godkänner du användandet av cookies.