Kvalitetspolicy

Vår strävan är, att alltid kunna möta eller överträffa varje patients förväntningar på läkarbesöket. 

Vår kvalitetspolicy:

  • Svar på  förfrågan om tidbeställning  samma dag eller senast nästa dag
  • Tidbokning efter angelägenhet men senast inom tre veckor
  • Alltid respektfullt och personligt bemötande med patientens bästa som ledstjärna
  • Alltid samma läkare (om pat. så önskar)
  • Alltid rätt diagnos m.h.t. aktuella förutsättningar
  • Alltid bra muntlig patientinformation
  • Skriftlig komplettering till muntlig information när sådan finns tillgänglig
  • Remiss till annan vårdgivare snarast efter besök
  • Skriftligt remissvar till inremitterande snarast efter besök
  • e-recept eller vanligt recept enligt patientens önskan
  • uppföljning och återbesök enligt giltiga aktuella vårdprogram nationellt/regionalt för resp. diagnos 

 

Kontakta oss gärna för mer information.  

Denna sidan använder cookies, genom att fortsätta godkänner du användandet av cookies.